3 motive pentru care Email Marketing prosperă în pofida GDPR

continut original #1
0

Introducerea recentă a reglementărilor privind protecția datelor ar trebui să fie o dezvoltare binevenită pentru majoritatea utilizatorilor. Din păcate, pentru cei ca noi, care se ocupa de recrutarea câtor mai mulți oameni relevanți prin intermediul mesajelor, comercianții par a fi cei ce țin piept greutăților. Aceste legi noi au schimbat, în definitiv, atitudinea față de securitatea datelor personale.

În 2018, chiar și hacherii fără griji în domeniul rebutului și mesajelor nesolicitate nu au avut altă alternativă, decât să activeze cu încuviințare. Amenințarea litigiului și dauna reputației brandului este mult prea mare de ignorat.

Legea cu cel mai mare impact în spațiul – the European Union (UE ) General Data Protection Regulation( GDPR) [Regulamentul uniunii europene cu privire la protecția generală a datelor]- a restricționat modalitatea în care companiile pot recruta și folosi detaliile personale ale audienței proprii de marketing.

În timp ce markentingul digital este bazat pe date, aceste restricții schimbă modul în care multe activități sunt desfășurate. Comercianții ar putea fi îngrijorați dacă canalele curente, incluzând email marketing, vor fi încă efective în funcționarea viitoare.

Avocații email marketing, totuși, pot să se odihnească un pic, în timp ce emailul este încă o necesitate în zilele noastre. Acesta este folosit pentru comunicații, conturile de email sunt cerute pentru a accesa majoritatea aplicațiilor și serviciilor.

Erau aproape 3.7 bilioane de utilizatori în jurul lumii în 2017, și acest număr încă crește. Până în 2020, este preconizat că vor fi în jur la 4.3 bilioane de utilizatori la nivel global, trimițând și primind 333 bilioane de emailuri zilnic.

Cu practic jumătate din populația de pe glob care folosește emailul, comercianții ar fi neglijenți să desconsidere emailul ca un canal.

Apariția GDPR

Protecția datelor și privatizarea legilor au întârziat. Câteva companii au fost destul de agresive în colectarea datelor clienților, dar au fost destul de slabe în securizarea informațiilor. Masivul Equifax Data Breach a arătat cămulți utilizatorii pot fi un risc pentru potențiala fraudă prin faptul că datele lor personale și financiare au fost furate prin intermediul unei terțe părți.

GDPR, al cărui scop este să protejeze rezidenții EU de asemenea riscuri, a avut efect mai mare în îngrijorarea comercianților. Anumite metode, precum urmărirea angajamentului utilizatorului cu o varietate de produse fără consințământ, nu sunt permise. Companiile trebuie acum în mod explicit să securizeze permisiunea de a aduna informațiile clienților și să se asigure că datele rămân securizate.

Ce sperie acum cel mai mult companiile sunt probabil amenzile GDPR. În dependență de scara încălcărilor, companiile pot fi forțate să plătească 4 procente din venitul anual.

Cât pentru email marketing, comercianții ar trebui să fie capabili să continue să folosească acesta ca un canal pentru angajamentul clienților în pofida acestor provocări apărute. Aici sunt trei motive de ce email marketing va continua să înflorească în ciuda acestor restrângeri ale privatizării datelor.

1.Email Marketing este prea bun pentru a fi abandona

Email marketing este un instrument crucial în setul de instrumente a comercianților. Platforma E-commerce Oberlo a distribuit recent câteva chei ale Email Marketing Statistics, care afirmă aceasta. Companiile, în special cele mici spre mediu (SMBs), în primul rând se bazează pe angajamentul în activități.

Un studiu Emarsys a aflat că în jur de 80 de procente din SMBs folosesc emailul pentru a conduce achiziția clienților și reținerea efortului.

Este relativ accesibil și usor de implementat, mulțumită valabilității instrumentelor pentru MailChimp și GetResponse care reduce barierele tehnice. Email marketing, de asemenea, promite returnări favorabile. Pentru fiecare dolar cheltuit pe email marketing acesta promite un returnaj în medie de 32 de dolari.

Comercianții trebuie să țină minte că GDPR nu este necesar pentru diminuarea potențialul email marketing. Nu este probabil că oamenii se vor opri din a folosi emailul dintr-o dată. Companiile trebuie să adauge munca adițională pentru a asigura confirmarea de a continua beneficiind pe seama email marketing.

  2. Confimarea GDPR nu este atât de grea pe cât credeți.

Din fericire, pentru comercianți, este posibil să se facă eforturile lor de email marketing compatibile cu GDPR. O mare parte din ele se învârt în jurul asigurării și dovedirii consimțământului.

Pentru început, companiile pot verifica lista de mail și pot verifica dacă au consințământ pentru fiecare din urmăritorii lor. Pentru a demonstra consințământul, companiile trebuie să fie capabile să arate  data și ora utilizatorilor care au optat și canalul pe care îl folosesc, precum o formă de înregistrare, pagina de destinație, sau modal box. De asemenea, ajută să păstrați captura de ecran a canalului pentru a demonstra că redactarea și design-ul sunt clare și aliniate conform reglementărilor.

Odată ce un audit este performat poate fi necesar să cauți consințământul din nou pentru acei care nu au explicitatea lor. Utilizatorilor trebuie să li se ofere o alegere pentru a renunța instant.

Noii urmăritori sau adaosul pentru lista de mail trebuie acum să dețină un atestat a consințământului. Companiile nu pot fi ascunse prin a-i face pe oameni să se înscrie. Utilizarea căsuțelor de selectare precizate pentru a fi de acord cu termenii este considerată neconformă cu GDPR. Clauzele de consimțământ, de asemenea, nu pot fi îngropate în tipărirea fină a termenilor și condițiilor. Optimizările pentru interfața cu utilizatorul ar trebui să poată aborda aceste preocupări.

Conformarea poate fi un test dur, dar odată ce companiile pun mecanisme pentru a se asigura că regulamentele sunt respectate, va fi, în cele din urmă, afacere pentru ei.

  3. Cele mai noi alternative nu sunt dovedite în cel mai bun caz

Aceste îngrijorari despre impactul GDPR pe digital marketing au alimentat câteva proiecte de întreprinzător pentru a se promova singuri ca o nouă modalitate de a face lucrurile.

De exemplu, partea curentă a blockchain-based marketing tools și  rețelele publicitare este că mecanicii lor au consimțământul și respectă cu ușurință. Pentru a participa, utilizatorii trebuie să ofere, de bună voie, consimțământul pentru că aceste platforme să aibă acces la informațiile lor personale, care sunt stocate și securizate folosind blocuri. Informațiile pot fi folosite pentru combustibilul campaniilor de mesagerie personalizate. În schimbului distribuirii de date, utilizatorii sunt recompensați cu criptocuritate.

Cu toate acestea, în timp ce aceste platforme par a fi atrăgătoare și promițătoare, acestea încă nu au demonstrat o dovadă concretă a succesului. Serviciile bazate pe blocuri și aplicațiile descentralizate (dapps) trebuie încă să obțină o masă critică. Potrivit lui DappRadar, utilizatorii de zi cu zi din toate dappurile de la Ethereum se luptă chiar să depășească 15.000 în total.

Spre deosebire de multe canale digitale convenționale precum email marketing și afiliate și publicitatea cost-per-clic, există încă puține date care să dovedească eficacitatea acestor metode și instrumente bazate pe blocuri. Marketingul prin e-mail are statistici pentru a dovedi eficacitatea acestuia. E-mailurile au o rată medie deschisă de 21%, iar 49% dintre consumatorii americani spun că le place să audă de brandurile preferate.


Alte canale de marketing digital, cum ar fi chatbot-urile și mesageria „commerce conversational” la fața locului, sunt, de asemenea, în curs de dezvoltare. Folosind inteligența artificiala (AI), companiile pot integra chatbots în aplicații de mesagerie pentru a facilita anchetele și chiar a comanda. Adopterii de mai devreme raportează profituri impresionante – până la 400 până la 500 de procente. Cu toate acestea, creșterea interesului ar putea avea efecte negative. Pe măsură ce platformele precum Facebook Messenger sunt monetizate și mature, este posibil ca oportunitățile de performanță să scadă.

Să te îndrăgostești de obiectele strălucitoare noi este riscant. Întreprinderile cu bugete limitate ar face bine să investească în a face eforturile existente conforme, mai degrabă decât să joace pe metode nedovedite.

The Takeaway

Pentru a fi corect, păstrarea informațiilor clienților în siguranță ar trebui să reprezinte o preocupare majoră pentru toate întreprinderile. Dispoziții precum GDPR există pentru a menține organizațiile sub control. În ceea ce privește comercianții, acestea ar trebui să rămână pozitive și să le considere noi oportunități și nu obstacole. În plus, având în vedere importanța problemelor legate de încrederea în mărci, este timpul să ne alăturăm în protejarea datelor consumatorilor.

Conformitatea este realizabilă. Dacă comercianții utilizează deja servicii ale unor terțe părți, atunci este posibil ca aceștia să aibă chiar și un timp mai ușor de îndeplinit. Instrumentele de marketing și furnizorii de servicii au făcut deja pași pentru a-și actualiza platformele pentru a respecta prevederile GDPR.

Cu siguranță, va exista o perioadă de ajustare pentru toată lumea, dar e-mailul va avea o largă acoperire pentru a ajuta marketingul prin e-mail să-și mențină poziția ca un instrument fiabil pentru marketing. Dacă o afacere oferă cu adevărat un produs sau un serviciu valoros, clienții ar fi mai mult decât dispuși să se înscrie în campaniile sale de implicare.

Sursă: Medium

Bloguri relevante