Digital DAY | cu Dumitru Talmazan

71886875_560149261394130_2416231017409937408_o
0

3 noiembrie Demo Day -DIGITAL DAY, echipa Talmazan School, te invită la un Eveniment despre Social Media Marketing #TalmazanDemoDay – 💯
Contentul expus pe parcursul a unei zile full despre cele mai importante KPI-uri, subiecte și trenduri pe care trebuie să le știe orice marketer, director de companie și mai cu seamă un social media manager.
Cum a fost anul 2019 și ce ne așteaptă în 2020 discutăm pe 3 noiembrie la Demo Day- Digital Day
Pentru înregistrare click aici 👉 http://bit.ly/demodayFB

🆒Programul va cuprinde:
Patru direcții de dezvoltare în domeniul Social Media unde vei afla care sunt instrumentele ce stau la baza comunicării în social media marketing:
I. Bloc “Introducere în digital marketing”,
II. Bloc “Social media marketing”,
III. Bloc – “Facebook și Instagram ca instrument de promovare a afacerii tale”,
IV. Bloc “Publicitatea în rețelele de socializare”.

Cei prezenți la eveniment vor face cunoștință cu o serie de instrumente, tips & tricks și strategii utile, dar, cel mai important: aplicabile pentru afacerea ta, chiar în cadrul evenimentului.
Cîteva puncte de reper pe care le vom aborda:
🔸 Care este diferența dintre un cont de publicitate simplu și unul creat în Business Manager?
🔸 Cum alegi și implementezi strategiile de comunicare digitală?
🔸 Cum identifici profilul clientului tău ideal?
🔸 Care este diferența dintre un profil personal și unul de business?
🔸 Care tip de content se potrivește domeniului tău?
🔸 Cînd folosești strategie de conversie și lucru pe brand adwords
🔸 Ce este ecosistemul în cadrul SMM?
🔸 Cum funcționează Google tag manager-ul?
🔸 La ce te ajută Yandex Metrica și Google Analytics în cadrul promovării online?
🔸 Ce este un cod Pixel și cum să-l utilizezi în promovare?
🔸 Study case-uri și sfaturi din teren.

💢 Programul evenimentului: 💢
http://bit.ly/demodayFB

Bloc 1
✅ Introducere în digital marketing
✅ Marketing map
✅ Digital map
✅ Instrumente în comunicarea digitală
✅ Platforme de comunicare
✅ Acțiuni pentru un rezultat eficient

Bloc 2
✅Social media marketing
✅ Statistica și analitica rețelelor de socializare în RM (Facebook, Instagram, Vk, twitter , Tik tok, Odnoklassniki)
✅ Avatarul clientului ca instrument de poziționare și selectare a platformelor de lucru
✅ Exercițiul de identificare a avatarului clientului și selectarea platformelor pentru lucru cu brandul sau produsul dvs.
✅ Forme și formate de prezență în social media (pagina personală / pagina de business)
✅ Structura și redistribuirea rolurilor în cadrul activității digitale, forme și costuri de colaborare

Bloc 3
✅ Facebook și Instagram ca instrument de promovare a afacerii tale
✅ Setări de bază pentru o activitate corectă
✅ Securitate și optimizare
✅ Direcții de comunicare
▶ TRAFIC și CONVERSIE ( pâlnia de publicitate, etapele de adaptare a cleintului, LTV)
▶ CONTENT și PIAR ( Content marketing, Exercițiu practic)

Bloc 4
✅ Publicitatea în rețelele de socializare
✅ Glosar și noțiuni de bază în SMM
✅ Instrumente în lucru cu publicitatea pe Facebok și Instagram
✅ Costuri și bugete pentru publicitate în RM
✅Ecosistem – audiențe și analitică
✅ Când și cum folosim instrumente precum:
▶Influence marketing
▶ Influence marketing optimizare
▶ Chat both
▶ Email marketing

Înregistrează-te aici 👉 – http://bit.ly/demodayFB

📣 Speaker
Dumitru Talmazan
ANTREPRENOR DIGITAL, SPEAKER INTERNAȚIONAL ȘI EXPERT ÎN SOCIAL MEDIA MARKETING

În prezent, autor și speaker în cadrul cursurilor de instruire în FB și INS de nivel internațional în cadrul companiilor: Business Molodost; Synergy; Talmazan School; Sidorin LAB; Proiecte cu impact pe piețile din Moldova, România, Ucraina, Federația Rusă, și alte țări din spațiul post-sovietic.

Dezvoltă câteva direcții de afaceri: ASAP – digital team, Talmazan School, Kicksocialwork, Zoom your business, Hello From Republic of Moldova, Walk with Talmazan.

“Pentru că îmi place să cunosc oameni noi și să știu că le pot fi util, administrez un blog cu ajutorul căruia împărtășesc experiența mea în domeniul digital, obținută din multitudinea de activități și proiecte în care sunt implicat.” Dumitru Talmazan

‼ Cost de participare: 400 lei
Prețul include: o zi de instruire, certificat de participare, study case-uri și sfaturi din teren, pauze de cafea.

‼‼ Oferta specială 2+1 gratuit (vin-o cu prietenii și beneficiază de reducere)

⚠⚠⚠ Numărul de locuri este limitat. ⚠⚠⚠

ℹPentru detalii scrie-mi acum un mesaj sau sună ⤵
📱060 011 831
☎ (022) 011 071

Bloguri relevante