Demo Day- Facebook Pixel, Analitics și Conversie

89852804_678203099588745_2749471963628961792_o
Parteneri: Talmazan Digital 0

#DEMO DAY FACEBOOK PIXEL, ANALITICS ȘI CONVERSIE
Prieteni, dacă tot ați îndrăgit seria noastră de întîlniri offline 💁‍♀, Talmazan School te invită la un nou eveniment marca DEMO DAY care va avea loc în data de 2 aprilie.

Dacă vrei să te promovezi eficient în social media însă nu ai create și instalate activele de mai jos, pierzi până la 50 % din bugetul de promovare, si cel mai important lucru- nu îți cunoști audiența 😔📉.

În cadrul evenimentului DEMO DAY vom discuta despre 4 active mega importante pentru afacerea ta pe care trebuie să le implementezi chiar astăzi:
1⃣ Google tag manager
2⃣ Google analitics
3⃣ Yandex metrica
4⃣ Facebook Pixel

✅ Google Tag Manager:
-Crearea google tag manager-lui
-Analiza și decompoziția activelor de bază în lucru cu publicitatea în online

✅ Google Analitics:
-Crearea și instalarea analitics basic code;
-Analiza și importanța activelor Google AdWords;
-Setarea google goals (scop/ conversie).

✅ Yandex metrica:
-Crearea Yandex Metrica;
-Instalarea codului Yandex Metrica în sistemul Google Tag Manager;
-Analiza și decompoziția instrumentului Yandex Metrica prin prisma activelor Web vision, Scroll map , Click map.

✅ Facebook Pixel:
-Vom crea și instalata Facebook Pixel basic code;
-Facebook events – analiza și importanța acestuia în lucru cu Facebook;
-Vom analiza Facebook product feed;
-Vom analiza importanța creării Facebook Audience de peste 100 de audiențe pe care trebuie să le aibă o afacere;
-Vom analiza statistica audienței- instrument de analitică a codului pixel și a paginii de business.

Toate aceste active și instrumente sunt necesare pentru ca:
📌 Să obții o analitică mai avansată despre audiența ce interacționează cu publicitatea ta;
📌 Să optimizezi campaniile publicitare, astfel să economisești buget și să obții un rezultat mai bun;
📌 Să folosești instrumentele publicitare mai avansate disponibile doar prin activele mai sus menționate;
📌 Să ai posibilitatea de a seta campanii de remarketing/ retargheting.

4 motive de ce nu ai dreptul să lipsești de la acest eveniment:
1.Trebuie să cunoști toate aceste active indiferent dacă ai un site sau nu, dacă planifici să setezi publicități pe digital și mai cu seamă dacă vrei să generezi trafic spre site. 🚀
2.Trebuie să ai TOATE aceste instrumente- dacă deja setezi publicități pe digital și minim unul din active e absent din cauza că nu ai știut sau nu ai avut timp să dedici pentru a aplica. 👨‍💼
3.Trebuie să vii deoarece poți să-ți permiți 😁 – evenimentul este gratuit 😜
4. Dar dacă serios, seria de evenimente DEMO DAY este pentru a comunica offline, a face schimb de experiență aferent promovării pe online și a beneficia de oferte numai bune de beneficiat 😜🤗

📣 Speaker
Dumitru Talmazan– ANTREPRENOR DIGITAL, SPEAKER INTERNAȚIONAL ȘI EXPERT ÎN SOCIAL MEDIA MARKETING
📌
În prezent, autor și speaker în cadrul cursurilor de instruire în FB și INS de nivel internațional în cadrul companiilor: Business Molodost; Synergy; Talmazan School; Sidorin LAB; proiecte cu impact pe piața din Republica Moldova, România, Ucraina, Federația Rusă și alte țări din spațiul post-sovietic.
📌 Dezvoltă câteva direcții de afaceri: ASAP – digital team, Talmazan School, Kicksocialwork, Zoom your business, Hello From Republic of Moldova, Walk with Talmazan.

Când- 2 aprilie, ora 18:30
Locația va fi anunțată între timp ))

Intrarea este gratuită în baza înregistrării prealabile⭕
Înregistrează-te aici 👉 – http://bit.ly/demodayFB

ℹPentru detalii scrie-ne un mesaj sau sună ⤵
📱060 011 831
☎ (022) 011 071

Bloguri relevante