Curs setare reclame | Facebook Master Ads Online/ Stream43

Ediția 43 a programului Facebook Master ADS
PROGRAM DESPRE:
Dat fiind faptul, că am fost prinși acasă, fără a avea posibilitatea de a organiza cursurile noastre periodice, am schimbat absolut TOTAL formatul cursului și am migrat atât cu partea teoretică, cât și cu cea practică pe ONLINE.
✔ Click aici pentru înregistrare: https://bit.ly/3mtq4mW

CUM VA FI POSIBIL?

Foarte simplu. Doar trebuie să ții cont de câteva detalii:
1. La achiziționarea cursului, primești acces la 10 lecții video, pe care trebuie să reușești să le treci până la curs.
2. Vei participa la 5 sesiuni online a câte 1,5-2 ore în cadrul cărora vom pune în practică cele învățate și vom avea posibilitatea să daî întrebări aferente tematicii.
3. Ne vedem la final pe 3 iulie, o zi full offline de practică aferentă setării reclamelor și structurilor campaniilor complexe.

Pentru cine este cursul Facebook Master ADS?
– Social Media Manageri care activează în domeniu, dar tind să dezvolte capacități noi în activitatea lor pe rețelele de socializare.
– pentru Top manageri, deoarece oferă cunoștințe necesare pentru monitorizare și colaborare cu agenții, angajați și parteneri.

Scopul acestui program?
Vreau ca activitatea ta din digital să fie mai simplă, mai pe înțeles, iar procesul de comunicare și setare a reclamelor să devină o plăcere, o zonă pe care o stăpânești și în care poți atinge orice rezultat scontat de clientul tău.

Ce subiecte vom aborda?

1. Recapitulare: Pagina de Facebook și conținutul ei
– Prezența în Facebook (Profil – Pagină)
– Logica și necesitatea de GMAIL, YANDEX, FB MASCOTA;
2. Manager de afaceri
– Crearea și ajustarea Business Manager
– Activele și funcțiile Business Manager
3. Audiențele în Facebook
– Structura audiențelor și rolul acestora
– Tipuri de audiențe și crearea lor: Salvate, Asemănătoare, Personalizate
4. Contul de publicitate
– Ajustarea Contului de publicitate
– Setarea modalității de facturare
– Publicitatea efectuată ca persoană fizică sau juridică (reguli, sfaturi, posibilități)
5. Structura campaniilor publicitare
– Instrumente și obiective de Promovare
– Structura campaniilor de promovare
– Structura și funcțiile contului de administrare reclame
6. Campaniile de Boost Post
– Modul de setare
– Structura și numele campaniei
7. Promovarea campaniilor complexe
– Setare campanii Lead Generare
– Setare campanii Message
– Setare campanii Trafic
8. Metrici, Tracking coduri și Rezultate
– Creare și integrare: Google Tag Manager și Google Analytics, Yandex Metrica, Facebook Pixel, UTM referale
9. Tehnici de promovare
– Promovarea prin video și fără site
– Tehnica 70/20/10
– Promovare SNIPER sau BOMBA
10. Analitica
– Facebook Analytics
– Analiza campaniilor publicitare
– Aplicații de analitică
BONUS:
– Aplicații pentru administrare Conținutului
– Aplicații pentru redactare FOTO / VIDEO

🕦 Când: 7,14,21,24,28 iunie, ora 18:00-20:00; 3 iulie orele 10:00-16:00.

Pachetul de participare
Pachet_Full Facebook Mediu – 299 EUR

– Acces la 10 Lecții Video;
– Acces la Materiale / Screencast și tabele de lucru;
– Participarea la 5 sesiuni de lucru prin Zoom;
– Participarea la 1 sesiune de lucru offline pentru crearea și setarea campaniilor complexe de publicitate;
– Mentenanță și suport online pe perioada cursului într-un GRUP ÎNCHIS;
– Diplomă de participare;
– Ședințe de NETWORKING cu toți absolvenții Talmazan School.

Bonus Adițional
12 ședințe Follow-Up – ai acces gratuit la ședințele închise de consultații unde, împreună cu Dumitru Talmazan, pui în discuție toate aspectele pe care le găsești dificile în cadrul cursului.
Numărul de locuri este limitat.
✔ Click aici pentru înregistrare: https://bit.ly/3mtq4mW
Pentru detalii scrie-mi acum un mesaj sau sună
☎ 060 011 831
☎ (022) 011 071